fredag 4. november 2011

Shopping - interiør.

Her om dagen var vi på utfluk til byen Perugia (ca. 2 timers kjøretur fra Villa Helena), hvor denne artige saken ble innkjøpt til Villa'n. (ja, det er meg, som skriver på denne bloggen du ser til høyre i bildet.)


Ser du hva det er? En gammel skodde, på baksiden sees den opprinnelige malingen, men på forsiden har da rammemaker'n Stefano Ajello, beiset den brun og i hver av "vinduene" limt på ett bildet:

Du som kommer ned til neste sommer, vil da finne det hengende på dette master-bedrommet, over denne sengen fikk det hedersplassen:

Til info:
Ved ankomst til Villa Helena, er alle sengene ferdig oppredd, og alt du trenger av håndkler er i hyllene på de 3 badene.

1 kommentar:

  1. Du kreative dame :-) men faktisk så tror jeg aldri jeg hadde malt nei!!! faktisk ganske så sikker på det, den grønnfargen, litt sånn slitt, dritt lekkert det også i mine øyne og faktisk min favorittfarge nr 1 :-)

    Endelig helg her hos oss også, synes jeg trenger det, et lite pusterom akkurat nå. Varierende vær og tempratur sm svinger mellom + og - men er vel vinter snart og kan vel neppe annet forvente.

    God helg til deg vennen, nyt den!! Anneklem.

    SvarSlett

Har du spørsmål til innlegget ? Skriv det gjerne her.