fredag 16. mars 2012

Spisestuen i 2 etg. pusses opp.

Etter å ha vært på en liten ferie i byen Taormina på øya Sicilia, fant vi ideen til spisestuen fra dette hotellet her.

Det skal males brede, striper på veggene her:

Da var det bare å få ryddet alt unna, og B&O anlegget måtte demonteres:

Vi har rett innenfor spisestuen, det vi kaller "tårnrommet" som er en intim, liten stue med vinduer hele veien rundt, hvor spisestue møblementet ble plassert:

Vi ble enig med maler'n at han også skulle "gå over" himlingen her, og olje inn kastanje bjelkene, som hadde stått urørt siden 2005:

Jobben skal ikke ta så lang tid, det kommer nok ett "etter innlegg" når det er ferdig, og dere som kommer ned hit til sommer'n vil jo få sett det "in real life" !

 Til da ønsker jeg alle en god helg fra Italia.

2 kommentarer:

  1. Jeg trodde du skulle ha tapet, men det bli malte striper?

    Kommer sikkert til å bli veldig bra.

    SvarSlett
  2. hei!!! familien spoletini gleder seg til og komme til italia i sommer.

    villa helena ser helt luksus ut for meg og jeg gleder meg hilsen julie spoletini 9 år!!!

    SvarSlett

Har du spørsmål til innlegget ? Skriv det gjerne her.