mandag 14. mai 2012

APP tips !

Har du en smart phone, vil jeg anbefale deg å ta en kikk på følgende APP, disse kan være nyttige på din ferie.

Første er iMEDI24 - gir deg informasjon om nærmeste apotek, sykehus der du er, samt viser vei til sykehus når du er på ukjent grunn. Se deres nettside her ! Gratis app samt gratis å melde seg inn.


Interessert  i vin?

Men ikke alltid lett å huske vanskelig navn og vinhus...da burde du laste ned denne APP'en her, MemWines, memorable wines, engelsk, lett å bruke.

Du tar kun bildet av flaskens etikett, legger inn navn, vinhus, årgang, din kommentar, og sorterer under hvitvin, rødvin osv.

Skal du fly fra Gardermoen, ville jeg lastet ned deres APP, Oslo lufthavn. Legg inn under "my flight" ditt flight nummer, så vil det komme opp dagen du drar, hvilken innsjekkings skranker du skal til, hvilken gate, hvor lang kø det er i sikkerhetskontroll. Gratis å laste ned:

Jeg ville også ha lastet ned en oversetter, her vil du finne flere gratis versjoner du kan laste ned f.eks: google translate, jeg tror til feriebruk den vil passe. Selv har jeg kjøpt Kunnskapsforlagets ordbok (men så bor jeg også endel her nede) denne koster rundt ca. kr. 200,-.

1 kommentar:

Har du spørsmål til innlegget ? Skriv det gjerne her.